Mammornas dag

Denna söndag har inte varit vilken söndag som helst. Det har varit mors dag. 
 
När jag vaknade imorse fick jag ett sms om att det fanns något till mig i brevlådan. Jag sprang ut och hittar väll att min syster är världens bästa! Hon har alltså köpt lite smått och gott av mina favoriter och fixat bilder på oss och massa fina ord som fick mig att bli rörd!
Så jädra fin syrra jag har. Du är oxå så jäkla bra och viktig för mig❤
 
Sedan fick jag finaste smsen från mina finaste vänner. Bina och johanna. Mina absolut bästa vänner någonsin!❤ Jag blir så glad. Dagen kunde inte startat bättre. 
 
Packade in oss i bilen för att ta oss hem till min mamma. Jag hade köpt en fin orkidé med en vas att sätta foto i. Att min mamma är den bästa kan väll inte ha undgått någon som läser här. Hon är toppmorsornas topp. Hon är utan tvekan den bästa människan jag vet. 
Mamma och jag❤
Jag tror ni förstår att bäst mamma betyder bästa mormor oxå❤
 
David joinade hos mamma och pappa. Alltså. Jag blev så jädra bortskämd. David hade fixat varsin present till mig från Algot, Ruben och David. Wow. Alltså😍
Så den finaste gjutsjärnsgrytan som var fylld med en fläskfilé var från Algot. Ruben hade fixat massa underbara färska kryddor som doftade ljuvligt och en fin plåt "burk" att ställa dom i. Från David en bensindunk i plåt som matchar gräsklipparen. HUR bra saker. Jag blev sååå glad! Jag har börjat laga mycket nya och hittepå maträtter och har pratat om att testa mer färska kryddor i min matlagning. Jisses vad jag ska mixa nu😃 en gjutjärngryta i storlek mellan har jag velat ha länge och hur snygg var inte Denna! Sjukt snygg! Samma med bensindunken. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker fan att den med är snygg!😃❤ TACK David Tack!.... och barnen såklart😜
Morfarstund😍 Att få vara mamma till de där två små fjärtisarna finns inget som slår. Det är mitt livs uppgift och jag är så glad och tacksam för det. Jag börjar typ alltid grina när jag pratar om barnen. Aldrig någonsin kunde jag föreställa mig en kärlek så djup och så intensiv som den till barnen. Den är underbar och sjukt skrämmande. Den är så stark men ändå så himla skör. Den är stor. Det största jag någonsin känt. Jag fattar det inte. Jag gör inte det.  
 
Det blev grillat och såklart en del lek hemma hos päronen.  Algot gick runt med den där sprutan typ hela Dan 😂
Pruttis😍
Sedan målade vi av våra konturer på plattorna. Och tåg. Och släp. Och traktorer. Såklart. 
 
Vilken fin dag. Tack för alla er! Jag känner mig väldigt uppskattad och jag hoppas att jag fick några att känna sig det med idag. Om inte...Glöm aldrig att mamma är alltid bäst😎😉😜❤ 
 
Okej. Hej då. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0