Varm vår. A-barn och finbesök

Det är ju faktiskt bara maj. Alltså fortfarande vår egentligen. Men så varmt. De senaste dagarna har det iaf varit lite skönt att vara ute. Men jag hörde att det skulle bli sämre. Lite gött ändå. Haha🙈
 
Igår trixades det med skateboard. Så jädra duktig unge jag har. Han hämtar först hjälmen. Ber mig sätta på den. Sen hämtar han skateboarden. Jag har ju faktiskt sagt att man inte får åka utan hjälm. Men jag blir så imponerad att han faktiskt minns det. 
A-barn✌😍
När David kom med åkgräsklipparen som han lagat var lyckan total. Takto takto takto.. bläp bläp bläp... släpet kom oxå😃
Släp är väldigt viktigt just nu. 
 
Idag fick Algot gå på dagis en stund. Ruben och jag fyllde på med lite mjölk och bröd hemma under tiden. 
Hämta pruttunge. Bästa uppfinningen funkar så jädra bra. Klockrent. "Gung gung".
 
Lagom till mellis kom bästa gammelfarmor hit. Hon hade i vanlig ordning med sig alldeles för mycket saker men som vi ändå uppskattar.
Blubblo.
Provsittning. Funkar sådär. Han är stadig men ändå inte. Han är ju snart 5 månader men vill INTE rulla runt inte. No no. Han ligger på sidan och är nästan över men han anstränger sig inte för att komma runt liksom. Säl. Knubbsäl. Det är för mycket knubb ivägen har jag och Johanna kommit fram till med våra små knubbisar. Det är knubbår iår😂
Men att stå upp är roligt iaf. Det mesta är iofs kul. Lilla glädjeprutt😍
Första gungturen. INTE en min.... alls. Överhuvudtaget. Nästan så han kunde somna där😂
Klart att gammelfarmor oxå ska få prova att gräva✌ tack för idag fina du❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0