Projekt födelsetavla

Jag har ofta tittat på dessa födelse tavlor. En bebis, enkelt tecknad i verklig skala hur de kom till den här världen. Men. Så är jag ju så jävla snål. Jag kan ju typ teckna lite. Hur svårt kan det va!? Projekt födelsetavla. Let's go! 
 
Steg 1: förebild. Tomt ark. Tillbehör. katt.
Steg 2: märk ut din bebis födelselängd på pappret. Markera. Vikt. Äh. Bara nåt hamnar på pappret så. 
 
Steg 3: googla en bebis om du inte vill måla från huvudet. Jag ville ha en mall i min hjärna. Man är ju inget tecknar proffs direkt... än😉 
 
Steg 4: kladda på med blyerts. 
 
Steg 5: a men det blev helt okej. 
Steg 6: fyll i med spritpenna. Man tager vad man haver🤣 Återigen. Man är ju inget proffs.. än😉
 
Steg 7: spraymåla ramarna du tänkt använda i valfri färg. Jag har bara bronze hemma nu. Bronze it is! 
 
Steg 8: sätt i teckningarna i ramarna. Skicka skryt-sms till familjen.
 
Steg 9: få beställning av syster. Upprepa steg 1-6.
 
Steg 10: om du inte har någon mer  ram. Rota fram pappers klipsare. Vet inte vad de heter egentligen, men om du inte fattar. Se efterbilder.
 
Klart! 
Jag gjorde mina killar med många linjer eller säger man skuggningar. Aja. Algot självklart med stålmannen armen som gav mig månader av besvär. Ruben på väg framåt då han hade bråttom ut!
Syrran ville ha med text och tunnare linjer. Hon ville även ha barnens rum lite fixade. Jag gled dit och möblerade om lite och gjorde egna sänghimlar till barnen. Hur dom är fixade behöver ni dock inte veta🤔nu var det tavlorna vi pratade om..😂
 
Men. Jag föddes nog som en naturbegåvning ändå✌🏻😎
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0