Projekt en till superman

Halloween halloween halloween. Jag har aldrig firat så mycket halloween tidigare. Säger man att man firar det? Nåja. Vi fick en till inbjudan till en halloween fest och jag frågade Algot vad vi skulle klä ut oss till för läskigt! 
 
Jag vill vara stålmannen! 
 
Nä. Varför då. Vi målar oss i ansiktet och är superläskiga! 
 
Mamma, jag vill vara stålmannen! 
 
Meh. Vi ska ju vara läskiga så de blir rädda för oss, det blir såå kul att skrämmas! 
 
Men mamma, jag vill vara stålmannen ändå. 
 
Hopp. Aja.. 
 
Först var det halloween maskerad på "dagis" och Algot var stålmannen, Ruben var hund. Snabbt och enkelt ändå!
Sedan glömde väll jag att tvätta superman tröjan när det var dags för fredags festen. Så jag gjorde det enda rätta. Jag fixade en till! Projekt en till supermaan!! 
 
Steg 1: förebild ovan. En tjock tröja med en mantel. 
 
Steg 2: leta fram karborre.
 
Steg 3: sy fast karborre på superman t-shirten du garanterat har hemma om ditt barn gillar just superman. Återanvänd manteln från den andra tröjan. 
 
 
Steg 4: säg till ditt barn att du fixat en ny superman tröja för att få svaret- jag vill vara Batman! 
 
Steg 5: tur att du hade även en batmantröja. Klart
Check. Mama is a naturbegåvning! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0